دستگیری عاملان قتل در بوشهر و هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۵
دستگیری عاملان قتل در بوشهر و هرمزگان
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان قتل دو جوان ساکن لامرد فارس که جسد مقتولان را در عسلویه استان بوشهر و پارسیان هرمزگان رها کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش برنا؛ سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای بندو شهرستان عسلویه، گشت انتظامی، کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درصحنه، جسد طبق دستور مقام قضائی برای انجام کالبدگشایی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی سرنخ‌های محل وقوع کشف جسد، هویت مقتول را که اهل شهرستان لامرد فارس بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از اطلاع به خانواده مقتول، برادرش در پلیس آگاهی حاضر شد و با دیدن تصاویر، جسد را شناسایی و اعلام کرد متعلق به برادرش است که به همراه پسر خاله‌شان از منزل خارج شده و برنگشته‌اند.

او بیان کرد: جسد پسرخاله مقتول نیز هنگام رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شد و بر همین اساس، کارآگاهان پلیس احتمال دادند یک جنایت رخ داده است و در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

سردار واعظی عنوان کرد: پس از به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش موادمخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بودند، مظنون شدند و برای تحقیقات بیشتر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بود، اما در ادامه با دیدن مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگرد‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول و پسرخاله اش را که باهم به محل قرار آمده بودند به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر مسموم کردند و به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند جسد هر دو مقتول را در وانت قرار دادند و جسد «ر- ا» را در شهرستان عسلویه و جسد «خ-ا» را درشهرستان پارسیان رها کردند.

او گفت: با صدور قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز