در ایام الله دهه فجر؛

افتتاح ۱۵ طرح صنعتی در مازندران/ اشتغالزایی ۷۴۰ نفر

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۴۰۳۷
افتتاح ۱۵ طرح صنعتی در مازندران/ اشتغالزایی ۷۴۰ نفر
در دهه مبارک فجر ۱۵ طرح و واحد صنعتی با اشتغال ۷۴۰ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: در دهه  مبارک  فجر  امسال ۱۵ طرح و واحد صنعتی با اشتغال ۷۴۰ نفر به بهره برداری رسید.

موسوی همچنین از افتتاح ۱۳ پروژه زیرساختی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال در  شهرک‌های  صنعتی  خبر داد و افزود: آیین افتتاح این طرحها در دهه مبارک فجر در حال انجام است.

او با بیان اینکه امسال در بحث زیرساختی ۳۸ طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان به پایان رسید، گفت: در حال حاضر نیز ۷۸ پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان در دست اقدام داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به انجام عملیات گازرسانی به ۳ شهرک صنعتی در سال جاری، گفت: پروژه های مهمی نظیر گازرسانی از جمله طرحهای با اولویت در شهرک های صنعتی است بخاطر اینکه این طرحها قیمت تمام شده واحدهای صنعتی را پایین می آورد و رقابت پذیری بین واحدها را بیشتر می کند.

موسوی همچنین به دیگر پروژه های شهرک های صنعتی در حوزه فیبر نوری و تصفیه خانه با توجه به محیط زیست حساس استان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصفیه خانه شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با ظرفیت ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز با اعتبار ۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز