افتتاح چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ در شهرستان بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۵۲۶۳
افتتاح چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ در شهرستان بویراحمد
به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ،روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون ،صفایی نیا و صداقت معاونین استاندار ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،معاونین و کارکنان و جمعی از اهالی روستای گنجه ای بزرگ ،چمن مصنوعی این روستا افتتاح شد.
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد اعتبار احداث پروژه های سالن و چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ را دو میلیارد تومان عنوان و از اجرای 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در حوزه های اداری ،هیات های استانی و شهرستانی و سازمان های مردم نهاد استان خبر داد.
 
مدیر کل ورزش و،جوانان استان اجرای طرح جشواره تجلیل از جوانان برتر عشایر کشور در شهر یاسوج با حضور جوانان عشایر کشور بعنوان یکی دیگر از برنامه های این ایام برشمرد و افزود:با افتتاح هشت پروژه ورزشی در دهه فجر امسال ،8500 متر مریع فضای ورزشی استان اضافه و سرانه فضای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد به 94 صدم متر مربع رسید .
 
آذر صفایی‌نیا معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،از پیگیری ،حمایت و اهمیت استاندار به حوزه ورزش و جوانان خبر و ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر،گفت :خون شهدا درخت آزادی و پایداری برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
 
آذر صفایی‌نیا معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،تلاش‌های نماینده بویراحمد، دنا و مارگون برای رفع کمبودها را ستودنی دانست و گفت: مسئولان کشوری بعد از حضور در استان از پیگیری‌های مهدی روشنفکر تقدیر می‌کنند.
 
کلنگ احداث چمن مصنوعی روستای گنجه ای در سال 1396 در زمینی به مساحت 1000 متر مربع ،با اعتبار 250 میلیون تومان از محل هدایایی خاص وزارت نفت به زمین زده شد.

 

 

نظر شما