مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ساخت ۱۵ مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان لنده

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱۱
ساخت ۱۵ مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان لنده
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری 15 واحد مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان لنده ساخته و به آنان تحویل داده‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور شرکت در افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی، بهره‌برداری از مسکن‌های مددجویی، اهداء جهیزیه به نوعروسان و دیدار با خانواده شهدا و خانواده مددجویان از سری برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان لنده در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به این شهرستان سفر کرد.

مبشری در مراسم افتتاح یک باب مسکن مددجویی در این شهرستان، با تبریک دهه فجر، گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب، یک مسکن مددجویی به نمایندگی از 15 مسکن بااعتبار 930 میلیون تومان، در شهرستان لنده به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه 10 مورد جهیزیه به نمایندگی از 112 مورد جهیزیه از ابتدای سال تاکنون در این ایام به مددجویان اهداء شد، افزود: اعتبار هزینه‌های پرداختی در خصوص جهیزیه مددجویان یک میلیارد و 120 میلیون تومان است.

مبشری راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی به‌منظور توانمندسازی مددجویان را یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد اعلام و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 90 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار چهار میلیارد تومان توسط مددجویان لنده اجراشده است.

وی تصریح کرد: از محل اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی برای بیش از 140 نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم‌شده است.

تورج رزمجو، فرماندار شهرستان لنده نیز در این مراسم، گفت: در کنار پرداخت مستمری ماهیانه، توجه به اشتغال مددجویان و به‌خصوص جوانان یکی از مهم‌ترین و بهترین اقداماتی است که از سوی کمیته امداد اجرایی شده است.  

وی افزود: ایجاد بسترهای مختلف شغلی در حوزه‌های دامداری، کشاورزی و صنعتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید موردتوجه ادارات و نهادها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به مسکن محرومان یکی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) است که امیدواریم این مهم با ارائه خدمات مطلوب‌تر به‌درستی اجرایی شود.

در ادامه این سفر مدیرکل کمیته امداد استان، به‌صورت چهره به چهره با مددجویان و دیگر اقشار گفتگو و در زمینه رفع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

مبشری همچنین با همراهی امام‌جمعه لنده و فرماندار این شهرستان با حضور در منزل شهید مسیحی پور از شهدای دفاع مقدس به خانواده این شهید والامقام ادای احترام و با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز