با حضور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور:

مسایل و مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد برسی شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۵۳۴۲
در نشست مشترک ای با حضور نایب رئیس هیئت های ورزشی کهگیلویه وبویراحمد با فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور، مسایل و مشکلات ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این نشست که با حضور مهین فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ،آذر صفایی نیا معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ،صداقت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین ،مسئولین ستادی و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان برگزار شد ،مشکلات ورزش بانوان استان مورد بررسی قرار گرفت.

عباس شجاعی فر، معاونت توسعه ورزش اداره کل ،ضمن خیر مقدم به معاونت توسعه ورزش بانوان کشورگفت: ۴۹ درصد از جمعیت استان را بانوان و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند .
 
معاونت توسعه ورزش اداره کل ،تعداد بیمه شدگان سال ۱۳۹۹ را ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان و اظهار داشت : ۴۳ نایب رئیس بانوان استان ،دو رئیس هیئت های استانی، ۱۴۵ نایب‌رئیس شهرستانی و۲۵ رئیس هیئت های شهرستانی توسط بانوان اداره می شوند.
 
شجاعی فر، از تاسیس ۱۰۶ باشگاه بانوان و ۷ سالن اختصاصی بانوان در استان خبر و گفت ۱۵۷ نفر از بانوان استان در سال ۹۸ در رقابت‌های آسیایی ،جهانی و بین المللی شرکت کردند و از این تعداد ۳۱ نفر در اردوی تیم های ملی حضور دارند.
 
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد ،رشته‌های وزنه‌برداری ،رزمی ،اسکیت رول بال ، هندبال ، جودو ،هاکی ،کونگفو ،دوومیدانی را از رشته های دارای عنوان و مقام در کشور برشمرد و تصریح کرد:کسب کرسی های فدراسیون نها توسط روسای هیات های استانی یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است .
 
علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ،از توجه ،حمایت و پیگیریهای سطانی فر مقام عالی وزارت و معاونین ،کلانتری استاندار و معاونین به اعتبارات فصل های توسعه ای دستگاه ورزش و جوانان استان که زمینه رشد وارتقای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور شده تقدیرو ضمن تشکر از تلاش نایب رئیسان هیات های استانی ،گفت :تلاش کنیم با توجه به ظرفیت و پتانسیل ها، ورزش بانوان استان را به جایگاه اصلی در کشور برسانیم.
 
مهین فرهادی زاد ،معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ،از ظرفیت و پتانسیل بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در میادین کشوری آسیایی و بین المللی سخن و ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بانوان و نایب رئیسان هیات های ورزشی ،از تخصیص اعتبار لازم برای تجهیز سالن ورزشی روستای گنجه ای در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان کشور یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان را تکمیل سالن ها و پروژه های نیمه تمام در سطح کشور عنوان و ضمن تشکر از احداث 7 سالن ورزشی ویژه بانوان ،از پیگیری احداث سالن ویژه بانوان در استان خبر داد.
 
در این جلسه با اهدا لوح سپاس و هدایایی از نایب رئیسان هیات های استانی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز