مدال نقره بر گردن ورزشکار کهگیلویه وبویراحمدی درخشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷۴
مدال نقره بر گردن ورزشکار کهگیلویه وبویراحمدی درخشید
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهیگلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره سامان پاکباز ورزشکار استان در مسابقات بین المللی دبی‌ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهیگلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره سامان پاکباز ورزشکار استان در مسابقات بین المللی دبی‌ خبر داد.
 
اسماعیل عباسی ،رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر  اظهار داشت:سامان پاکباز اولین مدال نمایندگان ایران در رقابتهای دوومیدانی بین المللی دبی را کسب کرد.
 
عباسی ،رئیس هیات استان افزود:
دراولین روز مسابقات ورزش‎های نابینایان وکم بینایان رقابت‌های بین المللی دبی که در شهر فزاع کشور امارات متحده در حال برگزاریست ،سامان پاکباز عضو تیم دوومیدانی کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در ماده پرتاب وزنه کلاس ب 2 با پرتاب 14 متر 96 سانتی متر ضمن کسب نشان نقره در جایگاه دوم ایستاد و اولین مدال نمایندگان ورزش ایران در این رقابتها را کسب کرد.
 
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهیگلویه وبویراحمد ،ضمن تبریک این موفقیت به سامان پاکباز ،مربیان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد و کشور تصریح کرد:در این ماده دو شرکت کننده ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتاب 15/92متر و 13/22 متر مدالهای طلا و برنز را کسب کردند.
 
این رقابتها از 22تا 28 بهمن در حال برگزاریست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز