استاندار گلستان:

نبود شرکت های بزرگ و صنعت قوی باعث محرومیت رشته های ورزشی در گلستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۶۱۰۹
نبود شرکت های بزرگ و صنعت قوی باعث محرومیت رشته های ورزشی در گلستان
استاندار گلستان گفت: در صورتی که 50 درصد از هزینه های که در سایر استان ها برای رشته های ورزشی صورت میگیرد در گلستان انجام شود بسیاری از ورزش ها در استان سرآمد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس ظهر امروز جمعه 24 بهمن در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان و روسای هیئت های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان همراه بود، اظهار کرد:  در 10 ماه سال جاری، آمار ازدواج در استان از میانگین کشوری بالاتر بوده است که این موضوع در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مایه خشنودی است.

وی گفت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته و همچنین در سه ماهه تابستان سال جاری یک رقمی بوده است.

حق شناس بیان داشت: حامی مالی برای تأمین هزینه های ورزشی رشته های اول استان نظیر والیبال، بسکتبال و ... ضروری است اما متأسفانه شرکت های بزرگی که بتوانند این حمایت را انجام دهند در استان وجود ندارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه زهکشی منجر به افزایش بهره وری تولیدات در واحد سطح شده است، گفت: به دلیل بارندگی های خوبی که در سل جاری داشتیم، تولید محصولات کشوری استان بسیار خوب بوده است.

وی افزود: در صورتی که 50 درصد از هزینه های که در سایر استان ها برای رشته های ورزشی صورت میگیرد در گلستان انجام شود بسیاری از ورزش ها در استان سرآمد خواهند شد اما متاسفانه به دلیل نبود شرکت های بزرگ و صنعت قوی از این امتیاز محروم هستیم.

استاندار گلستان در پایان با بیان اینکه تیم های ورزشی گلستان به لحاظ مالی تحت فشار و نیازمند حمایت های مالی می باشند، گفت: علیرغم مشکلات فراوان، تیم های ورزشی استان موفقیت های بزرگی کسب کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز