وزیر ورزش و جوانان:

در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۶۱۴۸
در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند
وزیر ورزش و جوانان گفت: در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند و جوانانی که عشق به میهن و مملکت خود دارند در این تشکل های مردم نهاد فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛مسعود سلطانی فر، در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد نهادهایی هستند که با تغییر دولت ها هیچ خدشه ای به آنان وارد نخواهد شد.

مردم سالاری در کشور ما عمر چهل و دو ساله دارد و نهادینه شدن دموکراسی در ایران بسیار کوتاه تر از دیگر کشورها ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند و جوانانی که عشق به میهن و مملکت خود دارند در این تشکل های مردم نهاد فعالیت دارند.

سلطانی فر بابیان اینکه کارنامه بسیار خوبی را از تشکل های مردم نهاد شاهد هستیم، متذکر شد: در سال 92 نزدیک به 80 تشکل مردم نهاد زیرمجموعه ورزش و جوانان فعالیت داشت که این تعداد به سه هزار و 200 تشکل رسیده است.

وی یادآور شد: در کنار رشد کمی به رشد کیفی تشکل های مردم نهاد نیز توجه شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکل های مردم نهاد پلی بین مردم و حاکمیت به شمار می روند و ایده ها، پیشنهادات و انتقادات را به گوش مسئولان می رسانند.

وزیر ورزش و جوانان به پیگیری مطالبات تشکل های مردمی و هیئت های ورزشی استان گلستان اشاره کرد و گفت: صنایع و فعالان اقتصادی علاوه بر فعالیت های تجاری باید نقش خود را در حوزه اجتماعی و حمایت از تشکل های مردمی و هیئت های ورزشی ایفاء کنند.

سلطانی فر با بیان اینکه براساس قانون نمی توانیم به صورت مستقیم به هیچ تیم ورزشی کمک کنیم، ابراز داشت: ۵۰ فدراسیون ورزشی در کشور ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارند که به طور میانگین سه میلیارد تومان اعتبار هر فدراسیون ورزشی ما را در اختیار دارند.

وی یادآور شد: اعتبارات فدراسیون های ورزشی رقم ناچیزی است که باید اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان به پیگیری مطالبات تشکل های مردمی و موضوعات سوارکاری، سالن ۶ هزار نفری گرگان، اجرای ساختمان ورزش و جوانان در این جلسه تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز