اجرای مانور تمرین پناهگیری در ۸ خانه هلال استان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۶۵۶۱
اجرای مانور تمرین پناهگیری در ۸ خانه هلال استان کهگیلویه وبویراحمد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مانور تمرین، آمادگی و پناهگیری هنگام زلزله در ۸ خانه هلال این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ امان اله جهان بین با اعلام این خبر اظهار داشت: مانور پناهگیری در زلزله طی روزهای ۱۹ تا۲۳ بهمن ماه در ۸ خانه هلال استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور با شعار «ایران آماده» و به صورت کشوری برگزار شد، ادامه داد: خانه های هلال روستای سروک و سرابتاوه شهرستان بویراحمد، قلعه رئیسی و سوق درشهرستان کهگیلویه، سرفاریاب در شهرستان چرام، سعادت‌آباد و اسپر در شهرستان گچساران و بنستان در شهرستان دنا خانه های هلالی بود که این مانور در آنجا برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به نقش موثر نیروهای انسانی خانه های هلال در افزایش آموزش های امدادی مردم مناطق دور دست(مراکز دهستان ها و بخش ها )این مانورها با هدف افزایش مهارت و آگاهی نیروهای داوطلب فعال در خانه های هلال و بالابردن سطح آمادگی آنها دربرابر زلزله صورت گرفت.

جهانبین با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در خانه های هلال خاطر نشان کرد: برگزاری مانور زلزله در خانه های هلال در زمان حوادث کارایی خود را نشان خواهد داد و افرادی که آموزش می بینند، می توانند قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدامات امدادی و حیاتی را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز