۸ اقامتگاه بومگردی در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۷۰۱۵
۸ اقامتگاه بومگردی در دست اجرا  در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 اقامتگاه بوم‌گردی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث است.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید صفایی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه روز از شبکه استانی دنا،گفت: از این تعداد چهار اقامتگاه در شهرستان‌دنا ،یک اقامتگاه در شهرستان بویراحمد، دو اقامتگاه در شهرستان‌چرام و یک اقامتگاه در شهرستان باشت در دست اجرا است.

صفایی با بیان اینکه این اقامتگاه‌ها توسط بخش‌خصوصی و حمایت‌های دولت در حال احداث است اظهار کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌های گردشگری به صورت میانگین 50درصد است.

وی افزود:  با اتمام این طرح ها تعداد اقامتگاه‌های بومگردی در کهگیلویه و بویراحمد به 14اقامتگاه می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و امکانات  حوزه‌گردشگری استان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروزه گردشگری در اقتصاد استان جایگاه ویژه ای به لحاظ اشتغال و درآمد زایی دارد.

صفایی گفت:  تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های استان در فضای مجازی، تهیه بالغ بر ۴۰۰ دقیقه مستندهای تبلیغی، کتاب‌های دو زبانه و شرکت در جشنواره‌ها از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری  بوده است.

 

نظر شما