در ۱۰ ماهه سال جاری محقق شد؛

تحقق ۱۱۶ درصدی تعهدات حوزه اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۷۸۱۲
تحقق ۱۱۶ درصدی تعهدات حوزه اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهدات حوزه اکرام ایتام کمیته امداد استان در 10 ماهه سال جاری، 116 درصد تحقق‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام اینکه جذب حامی و جمع‌آوری هرچه بیشتر کمک‌های مردمی برای کودکان نیازمند از مهم‌ترین اهداف حوزه اکرام و ایتام این نهاد است، گفت: با مشارکت حامیان و خیران نیکوکار تعهدات حوزه اکرام ایتام این نهاد در 10ماهه امسال، 116 درصد تحقق‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه 7901 یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، افزود: از این تعداد 2674 نفر یتیم و 5227 نفر فرزندان محسنین هستند.

مبشری بابیان اینکه از تعداد ایتام تحت حمایت 2605 نفر دارای حامی و 69 نفر بدون حامی هستند، گفت: تعداد فرزندان محسنین دارای حامی 3512 و بدون حامی 1715 نفر است.

وی بابیان اینکه 9941 حامی نیکوکار از فرزندان محسنین و ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنند، تصریح کرد: حامیان نیکوکار در سال جاری 15 میلیارد و 725 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیک‌اندیش استان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح‌های این نهاد، به‌خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین یاریگران فرزندان نیازمند این نهاد باشند.

مبشری تأکید کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/  و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در طرح اکرام ایتام ثبت‌نام و ماهیانه مبلغی را به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز