با هدف نظارت بر ساخت و ساز‌ها؛

تشکیل کمیته نظارت بر شهرسازی و معماری شهری در استان

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۷۸۳۱
تشکیل کمیته نظارت بر شهرسازی و معماری شهری در استان
کمیته نظارت بر شهرسازی و معماری شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی این استان گفت: کارگروهی زیر مجموعه کمیته فنی، با هدف نظارت بر ساماندهی شهرها، نحوه شهرسازی، مقاومت مصالح در ساخت و سازها، جلوگیری از ساخت و ساز‌های بی رویه و مقاوم سازی در برابر زلزله تشکیل می‌شود.

کیامرث حاجی زاده ساماندهی ورودی شهر‌ها و مبلمان شهری را ضروری دانست و افزود: در بحث شهرسازی و معماری شهری نظرات کارشناسی، علمی و فنی باید مدنظر باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت گردشگری، طبیعت، محیط زیست و آب و هوا مساعدی است، باید متناسب با ظرفیت شهر‌ها زیرساخت‌هایی از جمله زیباسازی شهرها، مبلمان شهری، نحوه شهرسازی و مقاوم سازی را توسعه داده شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار طرح جامع تفصیلی شهر‌های یاسوج، دهدشت و دیشموک در حال تصویب است، ادامه داد : ساماندهی ورودی شهر‌ها به خصوص مرکز استان در دستور کار قرار دارد.

حاجی زاده با بیان اینکه با رفع معارضات بزودی طرح ساماندهی ورودی دهدشت آغاز می‌شود، افزود: به زودی پیمانکار طرح ساماندهی ورودی شهر یاسوج از سمت فرودگاه مشخص و اجرای این طرح نیز آغاز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز