مهدی قناد با رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی دیدار کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰۷
مهدی قناد با رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی دیدار کرد
قناد سرپرست معاونت امور جوانان با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان پیرامون تفاهم‌نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دیدار کرد .
به گزارش برنا خراسان جنوبی، قناد سرپرست معاونت امور جوانان با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان پیرامون تفاهم‌نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد .
 
قناد در این دیدار گفت : بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی برای رسیدن به اهداف، در ادامه مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی است و مخاطب اصلی منویات مقام معظم رهبری جوانانی هستند که از جوانان اول انقلاب علیرغم همه شگردهای گوناگونِ فروریختن پایه‌های ایمانشان توسط شیاطین جهانی، استوار و در صحنه انقلابور پررنگی دارند.
 
سرپرست معاونت امور جوانان استان در ادامه با بیان اینکه تفاهم‌ نامه بین وزارت ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سطح وزارتی مبنی بر انجام برنامه های مشترک در محورهای بیانیه گام دوم انقلاب منعقد شده است افزود: مهم‌ترین و تاثیرگذارترین محل برای تحقق اهداف و تقسیم کار پیرامون بیانیه مذکور، ستادهای ساماندهی در سطح استان و شهرستان ها می باشد.
 
نصرآبادی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان نیز با بیان اینکه فعالیت های اتحادیه با تشکیل کارگروه استانی با جدیت در پی تحقق و به ثمر رسیدن بیانات معظم له سازماندهی شده است،در خصوص انجام امور مشترک به منظور هم افزایی و تقسیم کار بین دستگاهی اعلام آمادگی کرد

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز