هواشناسی برای بوشهر آبگرفتگی معابر پیش‌بینی کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۸۰۸۵
هواشناسی برای بوشهر آبگرفتگی معابر پیش‌بینی کرد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اوایل روز پنجشنبه تا اوایل روز جمعه با فعال شدن سامانه بارشی در این استان احتمال آبگرفتگی موقت معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش برنا؛ پیام مساعدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت باید از توقف و تردد در مسیر رودخانه و صعود به مناطق کوهستانی به طور جد اجتناب شود.

او بیان کرد: از اواخر وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده نیز  به دلیل وزش بادهای شدید، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش ‎بینی می‌‎شود.

مساعدی یادآور شد: در مدت یاد شده باید از ترددهای دریایی غیرضرور و بویژه شناورهای سبک و قایق‎‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

او عنوان کرد: از روز چهارشنبه نیز سبب وزش باد شدید و گرم جنوب شرقی دمای هوا به طور محسوسی افزایش می‎‌یابد و سپس از روز پنجشنبه با ورود توده هوای سرد و شروع وزش باد شمال غربی دمای هوا به طور ناگهانی و قابله ملاحظه‌ای در حدود ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‎‌کند.

مساعدی ادامه داد: این شرایط کاهش دمایی تا روز شنبه هفته آینده در استان تداوم دارد که در این ارتباط نسبت به ایجاد تنش دمایی و خسارت در مزارع و باغ‌های کشاورزی، گلخانه‌ها و مرغداری‌ها هشدار داده می‎‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز