استاندار مرکزی :

راه‌های فرار مالیاتی شناسایی و مسدود شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۸۱۹۰
راه‌های فرار مالیاتی شناسایی و مسدود شود
استاندار مرکزی گفت: ۴۱ هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال درآمد مصوب از مجاری مختلف تا پایان دی‌ماه امسال در این استان وصول شد که در چرخه اقتصادی وارد شده و برای پیشبرد برنامه‌های این خطه صرف می‌شود.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در ستاد درآمد استان مرکزی، افزود: با این حجم منابع حاصل شده در سال جاری بیش از ۹۲ درصد از سهم تکلیفی درآمدهای مصوب استان مرکزی است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی وصول آن موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد کشور و استان مرکزی در وصول درآمدهای غیرنفتی به‌خصوص در حوزه مالیاتی برای سال‌های ۹۸ و ۹۹ نسبت به ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه است و این موفقیت و زوایای ان باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در سال جاری کمتر از ۲ درصد درآمدهای کشور از محل فروش نفت بوده که این مهم بیانگر تبحر و کارآمدی دولتمردان در جذب درآمدهای غیرنفتی است.

آقازاده بیان کرد:  دولت در شرایط تحریم، فشارهای اقتصادی و شیوع کرونا تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا بتواند سهم بودجه تکلیفی کشور را محقق کند و همگان باید بدانند که در این حوزه کار بزرگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از درآمدهای مالیاتی تا ماه چهارم امسال محقق نشود اما، با این وجود میزان جذب درآمدهای استان در این حوزه بسیار چشمگیر است و در اسفندماه نیز این مهم رشد چشمگیری خواهد داشت.

استاندار مرکزی تاکید کرد: راه‌های فرار مالیاتی برخی واحدهای تولیدی، تجاری و اشخاص حقیقی باید شناسایی و مسدود شود و مالیات از افرادی که مشمول هستند بر اساس برنامه اخذ شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز