برگزاری مسابقات پتانک کارکنان گرامیداشت دهه مبارک فجر

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۱
برگزاری مسابقات پتانک کارکنان گرامیداشت دهه مبارک فجر
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان از برگزاری رقابتهای پتانک کارکنان گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شاپور عنبری ،رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و پتانک استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت:مسابقات پتانک کارمندان بویراحمد بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بصورت تیمی دو نفره(دوبل) در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
 
عنبری در خصوص نتایج این رقابتها بیان داشت :در بخش آقایان ،علیرضا غریبی و روح الله عزیز زاده مقام اول را کسب کردند ،سید فیروز عباسی و شکری حکیم فر مقام دوم شدند وسید محراب حسینیان و سید محسن کشاورز مقام سوم را کسب کردند.
 
 وی ادامه داد:در بخش بانوان سیده سحر جباری و سیده زینب حسینیان اول شدند ،الهام گرجی پور و نسرین غضنفری مقام دوم وسیده فاطمه غریبی و مریم ارسلان نژاد مقام سوم را کسب کردند.
 
عنبری در ادامه افزود:این مسابقات در اکادمی پتانک شهرستان بویراحمد برگزار و به تیمهای اول تا سوم هر گروه جوایزی اهدا شد.
 
رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس کهیگلویه وبویراحمد در خصوص برنامه ها و عملکرد هیات استان در دهه مبارک فجر گفت :برگزاری مسابقات ناین بال شهرستانی در شهرهای یاسوج ،گچساران و دهدشت،برگزاری مسابقات شهرستانی اسنوکر در شهرهای یاسوج،گچساران و دهدشت ،برگزاری مسابقات پتانک (بولس) ،شهرستان بویراحمد با قهرمانی محمد علی شکوهی زاد، سام زارع و سیروس پناهپور وکسب عنوان شایان عنبری بعنوان بازیکن اخلاق مسابقات ،برگزاری مسابقات پاکت بیلیارد (ناین بال) استانی به میزبانی شهرستان گچساران در باشگاه پژمان که در این مسابقات محسن مفتح پور،محسن متولی و رضا درخش به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند و مهرداد حسین زاده بعنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
 
وی تصریح کرد:برگزاری مسابقات اسنوکر استانی به میزبانی شهر یاسوج در باشگاه سعید کلاب که در این مسابقات مصیب خیزاب،محسن مفتح پور و رضا درخش مقامهای اول تا سوم را کسب کردند ومهدی صالح مقدم بعنوان بازیکن اخلاق این دوره معرفی شدند.
 
عنبری از اعزام تیم های استانی به رقابتهای قهرمانی کشور خبر و گفت: تیم بولس (پتانک) استان با حضور سه نفر و تیم اسنوکر زیر ۲۱ سال استان با حضور چهار نفر به مسابقات کشوری در تهران اعزام شدند.
 
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان از اهدای جوایز به نفرات برتر این مسابقات خبر و اظهار داشت :در پایان این مسابقات و در آئینی با حضور شجاعی فر معاونت توسعه ورزش اداره کل به نفرات برتر جوایز ولوح قهرمانی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز