گاز تمامی روستاهای زلزله زده شهر سی سخت وصل شد‌

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۹۲۸۷
گاز تمامی روستاهای زلزله زده شهر سی سخت وصل شد‌
مدیرعامل گاز استان ، با بیان اینکه گاز در شبکه گازرسانی تمام استان و مناطق زلزله‌زده در جریان است اظهار داشت: بعضی علمک‌ها در اثر تخریب ساختمان شکسته شده است و آسیب جدی ندیدند و در تمامی روستاها گاز وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رحمن خادم با اشاره به اینکه شبکه و تأسیسات گازرسانی در بیشتر مناطق مقاومتی خوبی از خود نشان داده است، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله۵.   ۶ ریشتری در شهر سیسخت بلافاصله نیروهای نیروهای عملیات و امداد وارد عمل شده و گاز ورودی شهر را قطع کرده و تمهیدات لازم را جهت وصل مجدد گاز و رفاه همشهریان عزیزمان فراهم نمودند.

خادم با اشاره به اینکه اکیپ‌هایی در کوچه‌ها و خیابان‌ها در حال وصل گاز شهرستان‌ها و روستاها هستند بیان کرد: شهرها و روستاهای ما اکنون 100 درصد گاز دارند و به لطف خداوند مشکلی در شبکه گازرسانی مناطق زلزله‌زده در شب گذشته وجود ندارد و تنها تعدادی علمک در اثر تخریب ساختمان شکسته شد.

وی با بیان اینکه مردم همه مناطق زلزله‌زده از سلامت وسایل گازسوز، لوله‌های بخاری و دودکش‌ها اطمینان پیدا کنند، عنوان کرد: وسایل گازسوز مانند آبگرمن و بخاری به همراه اتصالات و دودکش‌ها از جمله مواردی هستند که در هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله آسیب می‌بینند بنابراین لازم است همه مردم مناطق زلزله‌زده مراقب باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز