بازدید نماینده بویراحمد،دنا و مارگون از شهر زلزله زده سی سخت

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۱
بازدید نماینده بویراحمد،دنا و مارگون از شهر زلزله زده سی سخت
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی امروز در میان زلزله زده گان حاضر شد و از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهر سی سخت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که پس از آن گروه‌های ارزیاب و امدادی در منطقه حضور یافتند تا در کنار امدادرسانی میزان خسارات را برآورد و در فصل سرما اقدامات مورد نیاز برای رفاه مردم را انجام دهند.

از همان دقایل اولیه طی تماس تلفنی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مسئولان کشوری، ایشان خواستار رسیدگی به وضع آسیب دیدگان شده و از مسئولان خواستند مردم را تنها نگذارند. مهدی روشنفکر در تماس تلفنی با اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، همتی رئیس جمعیت هلال احمر و قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر خواستار خدمات دهی مناسب، به موقع و سریع به زلزله‌زگان شد.

هماهنگی‌های لازم با مدیریت بحران انجام شد و این گروه‌ها متشکل از نهادهای هلال احمر، اداره‌های آب، برق، گاز و بنیاد مسکن در بخش‌های مختلف حضور یافتند تا گزارش‌های خود را تکمیل کنند.

بنا به گزارش اولیه این زلزله خسارت جانی نداشت اما دست کم ۵۰ مجروح داشته و صدها باغ، مدرسه و منزل مسکونی آسیب دیده است.

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی امروز در میان زلزله زده گان حاضر شد و از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار داد.

 

نظر شما