فرماندار خبرداد:

ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به خمین ممنوع است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۰۲۲۸
ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به خمین ممنوع است
فرماندار شهرستان خمین گفت: اجرای محدودیت‌های کرونا با توجه به اینکه این شهرستان در رنگ‌بندی وزارت بهداشت نارنجی اعلام شده از روز شنبه به مدت ۲ هفته از سر گرفته شد.

به گزارش برنا از اراک، احمد طهرانی  افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شرایط نارنجی باید فعالیت مشاغل گروه‌های سوم و چهارم تعطیل شود و به‌همین منظور از دوم اسفندماه جاری  به مدت ۲ هفته این مشاغل نباید اقدام به کسب و کار کنند.
وی بیان کرد: تمام برنامه‌های مذهبی و آیینی  نماز جماعت در مساجد، فعالیت مدارس، آموزشگاه‌ها، اقدامات آموزشی در مراکز دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه  در این شهرستان تا زمان تغییر وضعیت کرونا ممنوعیت دارد و انتظار است که مشمولان این محدودیت‌ها نسبت به رعایت دستورات ابلاغی و پروتکل‌ها پایبند باشند.
رئیس ستاد مدیریت کرونا در شهرستان خمین گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به زادگاه امام راحل ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.
طهرانی افزود: همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا سه صبح در شهر خمین ممنوع است.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت نارنجی کرونا در شهرستان خمین حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی  زادگاه امام راحل نیز از امروز تا یک سوم در محل کارکاهش می‌یابد و ماموریت‌های اداری غیرضروی لغو و نشست‌ها با حضور شمار اندکی از افراد و رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار می‌شود.
فرماندار خمین تاکید کرد: اگر مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح اعلام شده را جدی بگیرند و از وخامت اوضاع کرونا پیشگیری کنند، اعمال محدودیت‌های سختگیرانه  به ویژه تعطیلی اصناف در این شرایط اقتصادی و روزهای پایانی سال منتفی شده و یا به تاخیر می‌افتد.
طهرانی گفت: شهروندان در صورت خروج از منزل برای انجام کار ضروری باید از ماسک استفاده کنند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

 

نظر شما