عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با برنا :

مذاکره تراکتور با خطیبی غیر اخلاقی و قابل پیگرد قانونی است / امروز جلسه اضطراری هیئت مدیره برگزار می شود / تصمیم فعلی ، اصرار بر بازگشت خطیبی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۶۱
مذاکره تراکتور  با خطیبی غیر اخلاقی و قابل پیگرد قانونی است / امروز جلسه اضطراری هیئت مدیره برگزار می شود / 
تصمیم فعلی ، اصرار بر بازگشت خطیبی است
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: رفتار باشگاه تراکتور در مذاکره با سرمربی تیم در حالی که خطیبی با ما قراردارد غیر اخلاقی ، غیرقانونی و قابل پیگرد قانونی است.

به گزارش برنا از اراک ، مجید آنجفی در گفتگوی اختصاصی  با برنا افزود : اعضای هیئت مدیره از جمله اینجانب ، عصر روز شنبه به محض اعلام  خطیبی مبنی بر درخواست جدایی ، به شدت با جدائی ایشان  مخالفت نمودیم .

آنجفی در ادامه اظهار داشت : از تعصب و وابستگی خطیبی به تیم تراکتور و مردم محترم تبریز واقف بودم و می دانستم که درصورت درخواست آن باشگاه ، نگه داشتن ایشان مشکل خواهد بود اما به عنوان کسی که نزدیکترین رابطه و دوستی را با ایشان داشتم انتظار نداشتم قبل از اعلام تصمیم خود به اعضای هیئت مدیره باشگاه با مدیران تراکتور مذاکره ، توافق و عکس بگیرند .

وی افزود : در این مورد و حین صحبت ، از ایشان خواستم در کنار ملاحظه درخواستهای هواداران و مدیران تراکتور ، عواطف و احساسات مردم اراک را که به این تیم و نتایج آن دل بسته اند ، سرمایه گذاری شرکت آلومینیوم و زحماتی که برای صعود تیم و کسب جایگاه فعلی نظر کشیده شده و همچنین وابستگی عاطفی بازیکنان و هواداران تیم به خود را در نظر بگیرند .

این مسئول در باشگاه اظهار داشت: برای اطمینان آقای خطیبی از حمایت همه جانبه باشگاه و به پیشنهاد خودشان ، همچنین برنامه ریزی جامع برای فصل بعد ، در جلسه قبل هیئت مدیره مصوب کردیم مدیرعامل باشگاه به فوریت نسبت به تمدید قرار داد سرمربی ، کادر فنی و بازیکنان مورد نظر آقای خطیبی اقدام نمایند.

مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم اراک گفت: امروز جلسه اضطراری هیئت مدیره را خواهیم داشت و تصمیمات بطور رسمی اعلام خواهد شد بنابراین گمانه زنیهای غیر رسمی افراد و رسانه ها مورد تایید هیئت مدیره و باشگاه نیست.

آنجفی در ادامه افزود : تصمیم فعلی هیئت مدیره ، اصرار بر بازگشت خطیبی ، حفظ کلیه بازیکنان تیم و جذب بازیکنانی است که ایشان برای تقویت تیم اعلام کرده اند.

 

وی در پایان گفت: صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر آن هم پس از انتظاری ۱۸ ساله و پس از آن ، کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول لیگ برتر در سایه همدلی ، تلاش شبانه روزی و بی حاشیه همه عوامل شرکت ، باشگاه ، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران و حمایت و انرژی مثبت آحاد مردم اراک بدست آمد و انتظار می رود رسول خطیبی علیرغم تعلق خاطر به باشگاه تراکتور و مردم تبریز از تصمیم خود صرف نظر نمایند و تیم را برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم آماده کند .

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز