رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به مناطق زلزله زده شهر سی سخت

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۰
سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به مناطق زلزله زده شهر سی سخت
رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به یاسوج و بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت و شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به یاسوج و بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت و شهرستان دنا خبر داد.
 
محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر  گفت :افشین ملایی سفید دشتی ،رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ،به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت و گفتگو با مسئولین استانی و شهرستانی فردا به استان و شهر یاسوج سفر می کند.
 
رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان ادامه داد:رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور،فردا دو شنبه چهارم اسنفدماه از طریق فرودگاه یاسوج وارد استان می شود.
 
رئیس هیات ورزش های همگانی استان ،هدف از سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به استان و شهر یاسوج را بازدید از شهر زلزله زده سی سخت عنوان و ادامه داد:در این سفر رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ضمن دیدار با مردم شهر سی سخت و مناطق زلزله زده این شهرستان ،در خصوص توسعه ورزش همگانی در این شهر و استان با مسئولین استانی و شهرستانی دیدار و گفتگو می کند.
 
رهامی تصریح کرد:دیدار با استاندار و معاونین ، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،شهردار یاسوج ،دیدار با اعضای هیات ورزش های همگانی استان و بازدید از مکان های ورزشی استان از مهمترین برنامه های سفر یکروزه افشین ملایی سفید دشتی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور به کهگیلویه وبویراحمد است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز