در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با رییس فدراسیون قایقرانی:

رشته قایقرانی در خراسان جنوبی فعال می شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۰۸۵۷
رشته قایقرانی در خراسان جنوبی فعال می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با حضور در دریاچه آزادی با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، در این دیدار با توجه به تازه تاسیس بودن هیات قایقرانی خراسان جنوبی، دو طرف بر لزوم توسعه این رشته ورزشی با توجه به ظرفیت‌ و پتانسیل‌ها در استان خراسان شمالی تاکید کردند. رئیس فدراسیون قایقرانی در این دیدار گفت: با توجه به آمایش سرزمینی که برای رشته‌های قایقرانی انجام شد، پتانسیل قایقرانی کم و بیش در همه استان‌های کشور وجود دارد و فدراسیون قایقرانی به عنوان متولی این رشته همه تلاش خود را در جهت استفاده از ظرفیت همه استان‌ها به کار می‌گیرد.

علیرضا سهرابیان با تقدیر از نگاه مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی به قایقرانی اظهار کرد: تجربه نشان داده که استان‌های تازه تاسیس مسیر توسعه و رشد را با سرعت بیشتری طی می‌کنند و امیدواریم با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولین استانی به زودی شاهد رونق قایقرانی در سطح استان باشیم. وی ادامه داد: رشته قایقرانی از جنبه‌های مختلف می‌تواند جوانان استان را جذب و فضای نشاط و شادی را در استان فراهم کند. امیدوار هستیم هیات قایقرانی نیز با حمایت مسئولین استانی جایگاه خوبی پیدا کند و هر چه زودتر رونق قایقرانی در استان را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اعلام حمایت از رشته قایقرانی گفت: بسیار خوشحالیم که رشته قایقرانی در استان راه‌اندازی شده و آمادگی داریم تا توسعه قایقرانی را با جذب حمایت‌ها از ارگان‌های استانی رقم بزنیم. حسن عزیزی همچنین اظهار کرد: تلاش می‌کنیم مجمع استان پس از طی مراحل قانونی برگزار شود اما پیش از آن نیز از سرپرست هیات انتظار داریم هماهنگی‌ها را برای شروع فعالیت این رشته در استان انجام دهد تا از ظرفیت جوانان استان بهره‌مند شویم.

وی افزود: با توجه به جنبه‌های گوناگون فعالیت قایقرانی علاوه بر بعد قهرمانی و همگانی، استان خراسان جنوبی با توجه به اینکه یک استان مرزی است و پتانسیل‌های دیگر را نیز دارا است می‌تواند در قایقرانی پیشرفت داشته باشد. ما هم در اداره کل حتما در راستای توسعه این رشته هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز