استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

استفاده از ظرفیت های ورزشی برای معرفی استان

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۲
استفاده از ظرفیت های ورزشی برای معرفی استان
استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت های ورزشی برای معرفی استان تأکید کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار هیئت رئیسه کشتی استان خاطرنشان کرد:یکی از راهکارهای معرفی پتانسیل های استان، استفاده از فرصت مسابقات فرهنگی، علمی، ورزشی و جشنواره هاست.
وی ادامه داد: هر چه این مسابقات در سطوح استانی، منطقه ای، کشوری و بین المللی بالاتر می رود، به ما در رسیدن به هدف مان بیشتر کمک می کند.
استاندار تصریح نمود: وقتی نمایندگان استان در هر حوزه ای ورزشی، علمی، فرهنگی در مسابقات و جشنواره های کشورهای دیگر شرکت می کنند و نام شان در بین شرکت کننده ها برده می شود، به نوعی به معرفی استان کمک می کنند.
ملانوری تأکید کرد: به جهت اهمیت این موضوع، همراهی با ورزشکاران به عنوان جامعه ای که در معرفی استان نقش دارند، برای ما مهم است.
وی اذعان داشت: برنامه های ورزشی در هر رشته و رسته ای، ضمن اینکه به سلامت جامعه کمک می کنند و در اشاعه فرهنگ عمومی نقش دارند، به نشاط اجتماعی و سیاسی هم کمک می کنند و در توسعه جامعه نقش بسیار مؤثر و مفیدی دارند.
استاندار، کشتی را یک ورزش پهلوانی خواند که به جهت قدمت و پیشینه غنی با سرشت و فرهنگ مردم منطقه عجین شده است.
ملانوری متذکر شد: ما در زمینه کشتی، پهلوانان بزرگی داریم که نام و آوازه ایران را بلند کرده اند.
وی از برنامه استان برای همراهی با جامعه ورزشی گفت و اظهار داشت: بهترین راه این است که از ظرفیت بنگاه ها و  فعالان اقتصادی و کسانی که بضاعت مالی دارند، در قالب مسئولیت اجتماعی، برای حمایت  از ورزشکاران استفاده شود.
به گفته وی؛ اولین گام در این راستا، حمایت منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از نجمه خدمتی به عنوان تنها نماینده استان در المپیک بود که به خوبی انجام شد.

 

نظر شما