معاون علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بوشهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۱۳۵۳
کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بوشهر
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌ها در ساحل بوشهر گفت: ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باید از برگزاری تجمعات پرهیز شود.

به گزارش برنا؛ عبدالمحمد خواجه‌ئیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در حالی که در سطح کشور شاهد افزایش موارد بستری هستیم، در استان بوشهر سیر صعودی شتابان هنوز ایجاد نشده است ولی باید مراقبت‌ها بیشتر از قبل شود.

او با اشاره به اینکه استان‌های مختلفی درگیر ویروس کرونای انگلیسی شده‌اند اضافه کرد: این نوع ویروس بیشتر افراد در رده‌های سنی پائین‌تر را درگیر می‌کند و این موضوع نگران‌کننده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به درگیر شدن استان خوزستان با این ویروس و همسایگی بوشهر با این استان باید بیش از پیش مراقبت کرد تا اپیدمی در استان روی ندهد.

او خواستار پرهیز از برگزاری تجمعات شادی و عزاداری‌ها شد و افزود: تا زمانی که ۷۰ الی ۸۰ درصد افراد جامعه ایمن نشده باشند نمی‌توان زنجیره انتقال بیماری را کم کرد.

خواجه‌ئیان با بیان اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد پیچیده‌تر شدن وضعیت کرونا خواهیم بود خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شاهد کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تجمع مسافران و عدم استفاده از ماسک در شهرهای ساحلی هستیم.

نظر شما