مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

لیگ تندرستی ایرانیان با هدف تقویت قوای جسمانی اقشار مختلف آغاز شده است

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۱۴۴۶
لیگ تندرستی ایرانیان با هدف تقویت قوای جسمانی اقشار مختلف آغاز شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: لیگ تندرستی ایرانیان با هدف تقویت قوای جسمانی اقشار مختلف شهروندان در شرایط شیوع ویروس کرونا از چهارم بهمن ماه امسال به طور همزمان در کل کشور در این استان آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه جاری نیز ادامه دارد.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در نشست شورای ورزش همگانی استان مرکزی استان مرکزی افزود  : لیگ ملی تندرستی ایرانیان با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شده و تمامی اقشار مختلف مردم از سن ۱۰ سال به بالا می‌توانند در این برنامه تندرستی شرکت کنند.
وی ادامه داد: هر روز یک تمرین ورزشی از سوی سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی می‌شود که افراد باید آن تمرین را انجام و ویدئو آن را برای فدراسیون ارسال کنند.  
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: شرکت کنندگان باید از طریق صفحه رسمی خود وارد سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی شده و با ثبت شماره تلفن همراه و مشخصات فردی عضو آن سامانه شوند.  
حقدادی  با بیان اینکه استان مرکزی در آخرین آمار فدراسیون ورزش‌های همگانی تا امروز رتبه شم کشور را در لیگ تندرستی ایرانیان به خود اختصاص داده است، افزود: این رویداد ورزشی رقابت‌پذیر است و هیات‌های استان‌های مختلف کشور در یک جدول ۳۲ تیمی با هم رقابت می‌کنند.
وی با اشاره به رتبه‌بندی استان‌های کشور در لیگ تندرستی ایرانیان گفت: ۱۶ استان اول این رویداد ورزشی در سال آینده به لیگ برتر و ۱۶ استان دوم هم به لیگ دسته یک کشور راه پیدا می‌کنند.  
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص زیرساخت‌های ورزش روستایی استان نیز گفت: از سال ۹۶ تا کنون ۲۰۳ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده و تا پایان فعالیت دولت تدبیر امید ۲۰ درصد از یک‌هزار و ۲۰۰ روستایی این استان به خانه ورزش تجهیز می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز