برگزاری هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۱۶۳۲
برگزاری هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران
هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران ۲۴و۲۵ اسفند ماه ۹۹ برای دومین بار به میزبانی دانشگاه بیرجند، به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، دبیر این کنفرانس در نشست خبری گفت: برآنیم تا با بسترسازی مناسب در حوزه زیرساخت‌های اینترنتی، بتوانیم شرایط حضور عموم را در این رویداد علمی برای فرهنگ سازی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر فراهم کنیم.

آقا ابراهیمی افزود: قریب به ۱۰۰مقاله در سطح بالا از دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر در کشور به دبیرخانه دائمی این کنفرانس در بیرجند رسیده است.

وی سیاست گذاری و مدیریت انرژی‌های تجدید پذیر و توسعه پایدار، تولید انرژی الکترونیکی بادی، پیش بینی سرعت باد و نقشه‌های باد، اثرات متقابل سیستم‌های قدرت و منابع تولید پراکنده، انرژی‌های خورشیدی، زیست توده و سوخت‌های بیولوژیکی، منابع تولید پراکنده در بازار برق، کنترل و حفاظت تولید پراکنده، انرژی‌های اقیانوسی و جزر ومد و امواج و روش‌های ذخیره سازی انرژی را از جمله محور‌های هشتمین کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران عنوان کرد.

آقا ابراهیمی گرمایش زمین، به هم خوردن الگوی بارش، ذوب شدن یخ‌های قطب و سیبری، بالا آمدن سطح آب‌های جهانی و افزایش آفات نباتی را نتیجه تجمع گاز‌های گلخانه‌ای وآثار سوء آن بر زمین اعلام کرد.

وی افزود: اکنون که سوخت‌های فسیلی رو به اتمام هستند، بشر باید بهروری خود را با مصرف سوخت کم و تولید انرژی بیشتر افزایش دهد، که این امر با استفاده از انرژ‌های تجدید پذیر همچون باد و خورشید و جزر و مد اقیانوسی که بی نهایت و با هزینه ارزان در دسترس بشر است امکان پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز