درخواست شهردار کرمانشاه از معاون وزیر کشور؛

برقراری بیمه تأمین اجتماعی سهم رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷۰
برقراری بیمه تأمین اجتماعی سهم رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه است
شهردار کرمانشاه طی مکاتبه ای با جمالی نژاد معاون وزیر کشور مجددا خواستار برقراری حق بیمه تامین اجتماعی ویژه رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه شد.

به گزارش برنا؛ سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه در راستای حمایت و پیگیری مطالبات صنفی و به حق خانواده بزرگ ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری طی مکاتبه ای با  جمالی نژاد معاون وزیر کشور مجدد خواستار برقراری حق بیمه سهم رانندگان( تاکسی، اتوبوس،آژانس) شد.

در این بخشی از این نامه آمده است که:

سهم پرداختی بیمه رانندگان ۲۷ درصد است که 13ونیم درصد آن توسط راننده و ۱۳ و نیم درصد آن توسط دولت به تامین اجتماعی پرداخت می گردد اما ۱۳ و نیم درصد سهم دولت از بودجه سال ۹۴ به بعد از منابع محل حاصل از هدفمندی یارانه ها تامین می‌شد در بودجه کشور حذف شده است.

شهردار کرمانشاه از جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خواستار شد: همانگونه که مستحضرید از سال ۹۴ تاکنون بیمه این قشر زحمتکش قطع و فرایند آن آن مسکوت مانده است که این موضوع باعث بروز نگرانی و ناراحتی این عزیزان گردیده است.

ازطرف دیگر در سال‌های اخیر موضوع حذف کسانی که راننده نبوده و از خدمات و یارانه بیمه تامین اجتماعی رانندگان استفاده می نمایند و جایگزین نمودن رانندگان واقعی به جای آنها ،در دستور کار قرار گرفته که این مهم نیز متاسفانه علیرغم ارسال لیست های متعدد از رانندگان تحت پوشش سازمان های حمل و نقل  سراسر کشور، هنوز از طریق سازمان تامین اجتماعی اجرایی نشده است.

لذا با عنایت به حساسیت موضوع مستدعیست  در راستای حمایت از اقشار کم درآمد رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری، ترتیبی اتخاذ فرمایید  تا نسبت به برقراری و استمرار بیمه تامین اجتماعی قشر مذکور اقدام لازم صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز