به مناسبت روز مهندس:

در آئینی مهندسین حوزه دفتر فنی و مهندسی ورزش و جوانان تجلیل شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۴
درآئینی توسط هیات اسکیت کهگیلویه وبویراحمد ودر گرامیداشت پنجم اسفندماه روز مهندس ، با حضور علوی مدیر کل ،نصرت زاده معاونت منابع و پشتیبانی و بهرامی رئیس هیات اسکیت استان از مهندسین حوزه دفتر فنی اداره کل با اهدا هدایایی تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛درآئینی توسط هیات اسکیت کهگیلویه وبویراحمد ودر گرامیداشت پنجم اسفندماه روز مهندس ،باحضور علوی مدیر کل ،نصرت زاده معاونت منابع و پشتیبانی و بهرامی رئیس هیات اسکیت استان از مهندسین حوزه دفتر فنی اداره کل با اهدا هدایایی تقدیر و تجلیل شد.
 
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن تبریک پنجم اسفندماه ،روز مهندس به مهندسان حوزه دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: پنجم اسفندماه، سالروز میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان «روز ملی مهندس» نامگذاری شده که وی را می توان به عنوان یکی از مفاخر علمی و مهندسی ایران اسلامی نام برد .

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نقش بزرگ و ارزشمند مهندسان در جامعه بر کسی پوشیده نیست افزود : مهندسین نقش مهمی در رشد و ارتقای زیر ساخت های عمرانی ورزش استان و کشور بر عهده دارند .

این مراسم به منظور تجلیل از خدمات تلاشگران جامعه مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد و به همت احسان بهرامی رئیس هیات اسکیت استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز