بازخواست نظام مهندسی استان توسط کمیسیون عمرانی مجلس

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۲۱۸۲
بازخواست نظام مهندسی استان توسط کمیسیون عمرانی مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون عمرانی در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت از دلایل ریزش ساختمان های نوساز در این شهر متعجب و از نظام مهندسی پاسخ خواستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون عمرانی در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت از دلایل ریزش ساختمان های نوساز در این شهر متعجب و از نظام مهندسی پاسخ خواستند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور کمیسیون عمران کمیسیون بهداشت عضو هیئت رئیسه مجلس در شهرستان تشکر دارم از همان دقایق وقایع زلزله همه پای کار آمدند و مردم را تنها نگذاشتند بیش از ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس در شهرستان حضور پیدا کردند .

وی گفت: درست است نواقصاتی وجود دارد اما کارهایی در حال شکل گیری است در شهر سی سخت قریب به ۶۸۲ منزل در روستاها ۵۸۰ روستا آسیب دیدند همه اینها بررسی می شود.

روشنفکر اظهار داشت: فلسفه حضور نمایندگان شناسایی بررسی است که در سطح ملی تصمیم گیری انجام شود و حل مشکلات مردم در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر یک روزه است و در روزهای آینده جمعی دیگر از نمایندگان حضور پیدا خواهند کرد با توجه به دغدغه های مسولان این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز