مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا عنوان کرد:

رفتار باشگاه تراکتور غیر قانونی است / باجدیت به دنبال استیناف حقوق از دست رفته باشگاه آلومینیوم هستیم / آلومینیوم یک تیم ریشه دار با پشتبانه هواداران است

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۲۵۳۳
رفتار باشگاه تراکتور غیر قانونی است / باجدیت به دنبال استیناف حقوق از دست رفته باشگاه آلومینیوم هستیم /
آلومینیوم یک تیم ریشه دار با پشتبانه هواداران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : همچنان به غیر اخلاقی و غیر قانونی بودن رفتار باشگاه تراکتورسازی تبریز در به کار گیری سرمربی تیم آلومینیوم اراک مصر هستیم.

 به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفت وگو با برنا افزود : پس از رفتارغیر حرفه ای باشگاه تراکتورسازی در معرفی رسول خطیبی به عنوان سرمربی خود، در حالی که ایشان با آلومینیوم قراداد رسمی داشتند ، از مسئولان باشگاه خواسته ام با جدیت به دنبال استیناف حقوق از دست رفته خود باشند؛چرا که این تیم متعلق به مردم یک شهراست و ما وظیفه داریم از مطالبه به حق آنها دفاع کنیم .

حقدادی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام می کنم اداره کل ورزش و جوانان قطعا حقوق از دست رفته فوتبال اراک را از طریق سازمان لیگ ، کمیته انضباطی و دیگر مراجعه قانونی دنبال خواهد کرد.

وی گفت : بنده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه به هواداران اطمینان می دهم نگران جدایی بازیکنان از تیم نباشند و قطعا نیم فصل دوم را با قدرت تر از نیم فصل اول دنبال خواهد کرد؛ چرا که آلومینیوم یک تیم ریشه دار با پشتبانه هواداران است و قائل به نام افراد نیست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز