استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها لازمه تداوم و حیات انقلاب

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۲۷۵۲
مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها لازمه تداوم و حیات انقلاب
استاندار خراسان جنوبی: مشارکت و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها لازمه تداوم و حیات نظام جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون بوده است.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، آقای ملانوری در همایش فرمانداران استان گفت: علی رغم مشکلات و فشار‌های سنگین سال‌های اخیر و تحریم‌ها و کارشکنی‌های آمریکا خوشبختانه با مشارکت و همدلی مردم تاب آوری خوبی تا این لحظه داشته ایم. 

ملانوری افزود: با وجود پیش بینی‌های دشمن در بیماری اخیر و موج سهمگین کرونا، ملت ما در کنار نظام و دولت موفق شدند این پیش بینی را بر هم زده و به لطف خدا توفیقات امروز کشور ما در زمینه‌ها مختلف قابل توجه است.
 
وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت مردم گفت: در بحث برگزاری انتخابات ۴ الزام مهم سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بسیار مهم است و ما به عنوان نمایندگان وزارت کشور، مجری برگزاری انتخابات هستیم و این مسولیت بر عهده ماست.

استاندار تاکید کرد: انتخابات ما به جهت اینکه نماد مردم سالاری آن هم از نوع دینی است و همچنین تاکید بر شایسته سالاری دارد بسیار مهم است و امیدواریم مردم با آراء خود به بهترین افراد و شایسته‌ترین‌ها رای دهند.

وی گفت: در بعد بین المللی نیز دشمنان سعی دارند با ناپایدار جلوه دادن نظام ما و دلسرد کردن مردم، اعتماد به نظام را کمرنگ کنند، اما همیشه با یاری و پشتیبانی ملت از کشور و نظام ناکام مانده اند.

استاندار در خصوص اهمیت نحوه برگزاری انتخابات پیش رو نیز گفت: قانون مداری و بی طرفی باید از سوی مجریان و برگزار کنندگان انتخابات با دقت رعایت شود تا در ذهن مردم شک و تردیدی به وجود نیاید.

به گفته وی فعالان سیاسی، نخبگان، ریش سفیدان و افراد تاثیر گذار در جامعه می‌توانند کمک شایانی برای مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشورشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات نباید فریب تبلیغات دشمن را بخوریم گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم و روی کار آمدن دولت انقلابی است تا در جهت رشد و تعالی نظام گام بردارد.

استاندار از حضور خوب مردم در ۲۲ بهمن امسال برای پشتبانی از نظام و کشور قدردانی و بر برای شرکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

 

نظر شما