آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۶ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۶ اسفند ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 442 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 122 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 39 بیمار مبتلای قطعی و 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 24742 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 1137 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 9 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در  شهرستانهای بویراحمد، گچساران و بهمئی می باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استانهای مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می شود.             

وی افزود: از فردا در ورودی های شهر سی سخت از افراد غیر بومی  که قصد سفر به سی سخت را دارند تست سریع ( پاسخ دهی حدود 20 دقیقه) برای تشخیص کرونا گرفته می شود و اگر نتیجه تست منفی بود می توانند وارد شهر شوند.

از مردم شریف سی سخت نیز  خواهش داریم تحت هیچ شرایطی در تجمعات حضور نیابند زیرا به سادگی گرفتار کرونا می شوند و می توانند خانواده خود و همسایگان را مبتلا به کرونا نمایند. امدادگران سمن ها و نهادهای دولتی نیز چنانچه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را ننمایند توسط ستاد شهرستانی کرونا از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود و باید از شهر سی سخت خارج شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز