استاندار مرکزی:

محدودیت‌های  هوشمندانه برای ممانعت از حضور مردم در آرامستان‌ها اعمال شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۳۹۳۶
محدودیت‌های  هوشمندانه برای ممانعت از حضور مردم در آرامستان‌ها اعمال شود
استاندار مرکزی گفت: بر اساس اعلام قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا، این استان رتبه دوم رعایت و تمکین موارد بهداشتی در مراکز خرید و فروش کشور به دست آورده است.

به گزارش برنا از اراک، سیدعلی آقازاده  در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای استان مرکزی افزود:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و همکاری مسئولانه شهروندان با مسئولان استان مرکزی موجب شده که نام این خطه در زمره  استان‌های پیشرو و موفق در مقابله با کووید ۱۹ قرار بگیرد و در هفته‌های اخیر با وجود خیر چهارم بیماری سطح قابل قبولی از پیشگیری ارایه شود.

استاندار مرکزی از کاهش ۳۰ درصدی فوت بیماران کرونایی در این استان در هفته‌های اخیر خبرداد و گفت: ۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در هفته نخست اسفند ماه امسال جان خود را از دست دادند در حالیکه میزان مرگ ناشی از این بیماری در هفته چهارم بهمن ماه جاری برای استان ۱۲ نفر گزارش شده بود.

آقازاده خاطرنشان نشان کرد: شواهدی از افزایش شمار کرونا به‌ویژه نوع انگلیسی آن در روزهای اخیر مشاهده می‌شود که با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال نیاز اسیت محدودیت‌های  هوشمندانه برای ممانعت از حضور مردم در آرامستان‌ها اعمال شود تا بتوان از شیوع بالای بیماری پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها برای جلوگیری از اعمال محدودیت‌های بیشتر، تعطیلی اصناف و تالارها و جلوگیری از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان مرکزی انجام می‌شود و انتظار است مردم در اجرای آن همچون گذشته همراه مسئولان باشند.

استاندار مرکزی گفت: ۱۰۰ هزار تست سریع کرونا روزانه در سطح کشور انجام می‌شود که سهم استان از این تست یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار تست در روز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز