رضایت مردمی منطقه زلزله زده دنا از خدمات امدادی اورژانس ۱۱۵ استان

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۴۰۱۱
رضایت مردمی منطقه زلزله زده دنا از خدمات امدادی اورژانس ۱۱۵ استان
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از رضایت مردمی منطقه زلزله زده از خدمات امدادی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جهانبخش وحدت نژاد گفت: پس از وقوع زمین لرزه که چهار شنبه شب بیست و نهم بهمن ماه صورت گرفت، لحظاتی بعد جلسه بحران در ستاد مرکزی اورژانس ۱۱۵ ( واحد Eoc ) تشکیل و بلافاصله تیم ارزیاب از سوی مدیریت اورژانس ۱۱۵ به محل حاددثه اعزام و طی ارزیابی صورت گرفته، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۱ دستگاه خودرو آمبولانس و فرماندهی به محل حادثه اعزام گردید.

وی افزود: با توجه به رصدهایی که صورت گرفت، اورژانس ۱۱۵ اولین نهاد های امدادی بود که در محل حادثه حضور پیدا کرد.

وحدت نژاد ادامه داد: در همان شب اول حادثه ۳۰ نفر مصدوم به مرکز درمانی در شهر یاسوج اعزام، و از این تعداد برخی بستری و ۳ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت چند روز ۷۲ مصدوم در سی سخت شناسایی شد، ادامه داد: کلیه مصدومین زلزله با امداد رسانی به موقع تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و دیگر همکاران در سایر واحدهای زیر مجموعه دانشگاه بالاخص همکاران زحمت کش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا تحت معالجه و اقدامات درمانی و حمایتی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چند روز از زمان زلزله ۵/۶ ریشتری شهر سی سخت طی بازدید میدانی که به اتفاق رئیس سازمان اورژانس کشور، و هیئت همراه که به نمایندگی از طرف دکتر نمکی به منطقه زلزله زده شهرستان دنا اعزام شده بود، داشتیم،
غالب رضایتمندی مردم از خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود که این بسیار خوشحال کننده است.

وحدت نژاد تصریح کرد: دکتر کولیوند با بیان اینکه زلزله مشکلات عدیده‌ای برای مردم و نیز مسئولان ایجاد کرده است، ولی کمک حوزه بهداشت و درمان در حفظ جان و آرامش روحی، روانی مردم و پایداری وضعیت قابل تقدیر بوده و صمیمانه قدردان این زحمات هستیم.

وی ادامه داد: رئیس سازمان اورژانس کشور که در طول دوران تصدی مسئولیت در سازمان اورژانس کشور اولین بار به استان سفر کرده بود، گفت:در مجموع هر آنچه که باید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام می داد، کامل و مطلوب بود و نیز امروز شاهد زحمات گرانقدر همکارانمان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بالاخص اورژانس ۱۱۵ بودیم .

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه افزود: دکتر کولیوند اذعان داشت سازمان اورژانس تا هفته آینده برای تقویت بخش اورژانس کهگیلویه و بویراحمد مساعدت های مالی خوبی خواهد داشت و کمک خواهد کرد و نیز تلاش خواهیم نمود که در صورت مساعد شدن شرایط سازمان، تعدادی آمبولانس به این استان اختصاص دهیم و نیز آمبولانس های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند به اصفهان ارسال و به عنوان پشتیبان در دانشگاه مستقر شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز