صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر؛

ابلاغ سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی در سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۷:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۴۸۸۱
ابلاغ سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی در سال ۱۴۰۰
سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این استان از ابلاغ سطوح درآمدی این برای سال ۱۴۰۰ خبرداد.
عیسی کریمی با بیان اینکه بر اساس مصوبات هیئت امنای صندوق بیمه ای هر ساله سطح درآمد و میزان پرداختی حق بیمه تصویب و ابلاغ می‌شود گفت: دو سوم حق بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر را دولت پرداخت می‌کند.
 
کریمی با اشاره به اینکه در سال جدید به لحاظ میزان حقوق پرداختی افزایش قابل توجهی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درنظر گرفته شده است؛ اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ حداقل سطح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۶۵۰ هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی حداقل حق بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال جدید را ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و حداکثر آن را ۹۵ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: مجموع حداقل پرداختی حق بیمه این صندوق در یکسال ۳۹۰ هزار تومان و حداکثر آنرا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد حداقل سهم پرداختی دولت برای حق بیمه افراد را ۷۸۰ هزار تومان و حداکثر این سهم را ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: هم اکنون ۲۶ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.

کریمی با بیان اینکه به ۱۳۲ خانواده بیمه شده در کهگیلویه و بویراحمد مستمری از کار افتادگی پرداخت می‌شود؛ افزود: در این استان به ۱۰۴ خانواده مستمری بازنشستگی و به ۵۲۷ نفر هم مستمری بازماندگان پرداخت می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در مجموع  ۷۶۴ خانواده زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد مستمری دریافت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز