استاندار مرکزی:

خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در جامعه معرفی شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۵۰۳۸
خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در جامعه معرفی شود
استاندار مرکزی خدمات دولت تدبیر و امید در این استان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این خدمات با وجود تنگناهای اقتصادی، تحریم‌ها و کمبود اعتبارات، بسیار تاثیرگذار و بی‌سابقه است.

به گزارش برنا از اراک  ، سید علی آقازاده  در آئین بهره‌برداری از ساختمان جدید شهرداری شهر ساروق اراک افزود: دولت تدبیر و امید، دولت جمهوری اسلامی و مورد تائید رهبر معظم انقلاب است و خدمات و دستاوردهای آن باید در جامعه معرفی شود.
وی ادامه داد: اگر چه فرصت زیادی تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید باقی نمانده، اما سرعت و شتاب خدمت‌رسانی و فعالیت دستگاه‌های اجرایی نباید متوقف شود و مسئولان باید تا آخرین لحظه به تلاش خود برای حل مشکلات مردم ادامه دهند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: خدمت صادقانه و کار جهادی برای مردم وظیفه تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و هیچ قصور و کم‌کاری از مسئولان دولتی پذیرفتنی نیست.
آقازاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن شهر ساروق فرصت ارزشمندی برای جذب گردشگر و زائر به این خطه است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه شبستان امامزادگان ۷۲ اختصاص یافت اما گنبدهای این امامزادگان هم در حال تخریب است که باید بعد از تعطیلات نوروز عملیات مرمت آنها آغاز شود و آخر خردادماه سال آینده تمامی طرح‌های توسعه‌ این استان مقدس به بهره‌برداری برسد.
استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های متولی از قبیل ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقاف و امور خیریه نیز باید در طرح توسعه آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن مشارکت گسترده داشته باشند و در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز