کشف احشام قاچاق در گچساران

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۵۶۰۷
کشف احشام قاچاق  در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف احشام قاچاق به ارزش۳میلیارد ریال درمحور مواصلاتی دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی   اظهار داشت:  درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودرو کامیون ایسوزومشکوک و آنها را متوقف نمودند. 

سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۳۰راس احشام قاچاق ازنوع گوسفندراکه  قاچاقچیان قصد انتقال آنها ازیکی از شهرستان های استان همجوار به استانها ی جنوبی کشور برای صادرات غیر قانونی را داشتند،  کشف و ضبط نمودند.

 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  با اشاره به اینکه  کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام نموده اند ،خاطر نشان کرد: ۴ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              

 درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی واخلال در اقتصاد ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

 

نظر شما