فرماندار باشت:

حضور حداکثری مردم مهمترین اولویت مسئولان در انتخابات سال ۱۴۰۰ است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱۳
حضور حداکثری مردم مهمترین اولویت مسئولان در انتخابات سال ۱۴۰۰ است
فرماندار باشت گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ مهمترین اولویت مسئولان در این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید مسعود حسینی در شورای اداری باشت با یادآوری این نکته که توسعه و سربلندی کشورمان در گرو حضور پرشور و آگاهانه شهروندان در سه انتخابات پیش رو است افزود:  اصل مشارکت حداکثری مهمترین مساله انتخابات سال آینده است ضمن اینکه مسئولان تلاش می کنند به عنوان مجریان انتخابات با تمام توان این حماسه سیاسی را در فضایی سالم برگزار کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد: حساسیت های بی مورد تنش زا خواهد بود به همین دلیل همه مسئولان باید برای کاهش حساسیت ها همت کنند.

فرماندار باشت با بیان اینکه امکانات دستگاه های اجرایی امانتی در دست مسئولان است از مدیران خواست تا از استفاده از تجهیزات اداری برای تیلیغات به نفع یا ضرر نامزدهای خاص خودداری کنند.

حسینی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست از انجام بحث های انتخاباتی در محیط های اداری پیشگیری کنند.

وی همچنین بسیج تمام تجهیزات و امکانات اداری را برای برگزاری انتخابات بهار سال۱۴۰۰ ضروری دانست.

امام جمعه باشت نیز در این نشست گفت: طبیعی است که هر یک از ما مسئولان دارای اندیشه فکری هستیم اما پیشگیری از تاثیر تفکر در مسئولیت اجرایی نخستین گام برای افزایش اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی با اشاره به حساسیت مردم باشت در انتخابات به ویژه در شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: می توان با همدلی مسئولان از این مساله برای حضور حداکثری شهروندان بهره گرفت.

وی اعتماد، مشارکت و همدلی را لازمه برگزاری انتخابات پرشور دانست.

امام جمعه باشت تصریح کرد:همانطور که مردم به عنوان سرمایه اجتماعی در بیش از چهار دهه گذشته کمک کردند تا کشور از گردنه های سخت عبور کند در صحنه انتخابات سال ۱۴۰۰ هم می‌توانند حماسه‌ساز باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز