۲ طرح برق رسانی در استان بوشهر افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۷
۲ طرح برق رسانی در استان بوشهر افتتاح شد
در هفته چهل و سوم پویش الف – ب- ایران، طرح توسعه پست بوشهر ۲ و توسعه کلیدخانه پست رودحله با هدف تامین برق و افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، تقویت شبکه و تامین برق مشترکان جدید امروز در ارتباط تصویری رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا؛ غلامرضا نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: خط ۶۶ کیلوولت و کلیدخانه ۲۰ کیلوولت با سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است و هدف از راه‌اندازی این طرح‌ها تقویت شبکه ۶۶ کیلوولت شهربوشهر و امکان تغذیه پست ۶۶ کیلوولت نیایش در آینده و تامین برق طرح مسکن مهر و متقاضیان جدید در شهربوشهر و همچنین پاسخگویی به متقاضیان برق کشاورزی، شیلات و روستایی در زمان کنونی و در آینده است.

غلامرضا نصیری افزود: این طرح‌ها در قالب ۲۲ طرح وزارت نیرو در حوزه آب و برق به بهره‌برداری رسید.

او عنوان کرد: پویش هر هفته الف – ب- ایران به ابتکار وزارت نیرو آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

امروز در قالب چهل و سومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، ۲۰ طرح صنعت آب و برق در ۶ استان کشور با سرمایه‌گذاری ۵۸۰.۳ میلیارد تومان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو  به بهره‌برداری رسید.

همچنین در قالب این پویش ۸۳ روستای ۱۷ استان کشور شامل اصفهان، آذربایجان‌شرقی و غربی، بوشهر، جنوب کرمان، خوزستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان و یزد برق‌رسانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز