پلیس در زلزله سی سخت خوش درخشیده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱۳
پلیس در زلزله سی سخت خوش درخشیده است
امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به اینکه حضور پلیس در همه مواقع باعث دلگرمی مردم خواهد بود، گفت: پلیس در زلزله شهر سی سخت خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت‌الاسلام و المسلمین "ناصر مصباح نژاد" امام جمعه شهر سی سخت در جلسه ای که با حضور سرهنگ "قاسم باخدا" معاون ایمنی بازرسی کل ناجا، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس بازرسی و هیئت همراه در دفتر کار امام جمعه برگزار شد، در پاسخ به سوالات معاون ایمنی بازرسی ناجا در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد پلیس اظهار داشت: پلیس استان از زمان وقوع زلزله تاکنون در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته اند و خدمات انتظامی امنیتی و امدادرسانی قابل توجهی ارائه کرده‌اند.

 وی افزود: پلیس با حضور محسوس و موثر امنیت مطلوبی را در مناطق زلزله‌زده تامین کرده که الحمدالله تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی انتظامی در این مناطق نداشته‌ایم.

 مصباح نژاد تصریح کرد: نیروی انتظامی حامی و پشتیبان مردم است و دوشادوش سایر نهادهای خدمات رسان در حال خدمت به زلزله زدگان بوده و با افتخار برای تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان به خصوص در مناطق زلزله زده تلاش مجاهدانه می‌کند.

 امام جمعه شهر سی سخت از عملکرد پلیس به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنده نمره خوبی برای نیروی انتظامی در نظر می‌گیرم و اگر مسئولان بتوانند در مواقع بحران مسئولین را شناسایی و انتخاب نمایند در چنین مواقعی به مشکل بر نخواهیم خورد.

 مصباح نژاد خاطر نشان کرد: پلیس در همه مواقع مورد اعتماد و باعث دلگرمی مردم خواهد بود و همین امر باعث شده که نیروی انتظامی در دل مردم جای بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز