حضور کارشناس ارشد بیماری های منتقله از آب و غذا وزارت بهداشت در یاسوج/با استفاده از طرح محله‌محور شهید سلیمانی منطقه را به ۱۰ منطقه تقسیم و خدمات ارائه شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰۸
کارشناس ارشد بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به نگرانی‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: تاکید دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت این است که در حالی که همه درگیری کرونا هستند مراقب باشیم که بیماری غیر از کرونا اتفاق نیفتد که دردسر تازه‌ای ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، محرم معارفی در جمع مدیران بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از اواخر ۹۸ درگیر بیماری کووید شد و تاکنون هم درگیر این بیماری هستیم.

وی با اشاره به زلزله سی‌سخت گفت: در این شرایط کارشناسان بهداشت محیط باید نظارت کنند و مراقبت صورت گیرد تا ۱۷ بیماری مهم و سندروم محسوب می‌شوند.

معافی بیان کرد: آب و غذا و تغذیه مردم زلزله‌زده باید تحت کنترل قرار گیرد.

در ادامه محمدرضا قلعه گلاب معاون فنی مرکز بهداشت استان با اشاره به همراهی همه دستگاه‌ها در مبارزه با بیماری منحوس کرونا، گفت: استان ما فقط یک پیک را تجربه کردند و سایر پیک‌ها کوتاه است.خوشبختانه توانستیم کارگروه‌هایی تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه اجازه ندادیم حوزه بیماری‌ها تحت تاثیر کووید ۱۹ قرار گیرد، گفت: در سامانه سیب از میان ۱۶۱ دانشگاه کشور بهترین عملکرد را داشتیم و علاوه بر اینکه کووید را مدیریت می‌کنیم. اخیرا زلزله سی‌سخت کار ما را سخت کرد.

قلعه گلاب بیان کرد: علی‌رغم همه مدیریت حوزه بهداشت، تجمعاتی در زلزله صورت گرفت.

دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بیان کرد: اینکه برای جلوگیری از کرونا کمپ‌ها را به خانه بردیم، افزود: با استفاده از طرح محله‌محور شهید سلیمانی منطقه را به ۱۰ منطقه تقسیم کردیم و خدمات ارائه دکتر بانشی

یادآور شد: توزیع اقلام خیرخواهانه به صورت خانه به خانه انجام شد و به نحوی عمل کردیم که از هیچ استان معینی عمل نگرفتیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز