استاندار مرکزی:

مدیری که برای مردم وقت نگذارد، جایی برای مسئولیت ندارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۹
مدیری که برای مردم وقت نگذارد، جایی برای مسئولیت ندارد
استاندار مرکزی گفت: ارتباط مستقیم با مردم از تکالیف مدیران این استان است و هر کس از انجام این وظیفه مهم شانه خالی کند، باید پاسخگو باشد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در حاشیه نشست ملاقات مردمی و ارتباط تلفنی (سامد) در جمع خبرنگاران در اراک افزود: مدیران باید در هر ماه وقتی را به ارتباط با مردم  اختصاص دهند و مدیری که برای مردم وقت نگذارد، جایی برای مسئولیت ندارد.

وی بیان کرد: شرایط اقتصادی فشارهای زیادی را بر مردم وارد کرده و این فشار برای برخی افراد مشکلات مضاعفی را ایجاد کرده که مدیران تا جای امکان باید برای رسیدگی و حل آنها تلاش کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: شرایط ناشی از کرونا نیز بر مشکلات بویژه در زمینه اقتصاد، اضافه  شده و امید است هرچه زودتر جامعه از شر این بیماری رهایی یابد.

آقازاده تصریح کرد: بیشتر تماس‌های تلفنی مردم از طریق سامانه سامد مربوط به رفع مشکلات اقتصادی بود که دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها صادر شده است.

وی گفت: بیشترین مشکلات مردم در نشست ملاقات مردمی نیز مربوط به اشتغال، خذ مجوز و بروکراسی‌های اداری بود که در این راستا نیز دستورات لازم با حضور مدیران و مسئولان مربوطه صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز