استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

برنامه ریزی درست لازمه مدیریت مطلوب

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹۲
برنامه ریزی درست لازمه مدیریت مطلوب
استاندار خراسان جنوبی، برنامه ریزی درست را لازمه مدیریت مطلوب عنوان کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان خاطر نشان کرد: لازمه برنامه ریزی صحیح هم، داشتن اطلاعات کافی و درست است.
وی تأکید کرد: از مهمترین اقداماتی که یک مدیر باید انجام دهد، این است که اطلاعات و دانسته هایش را از مجموعه کاری خود بالا ببرد و بر اساس این اطلاعات، برای انجام امور، برنامه ریزی نماید.
به گفته وی؛ خیلی از جاها که دچار گرفتاری می شویم و به بن بست می رسیم، به این علت است که بر اساس اطلاعات غیر دقیق پیش رفته ایم.
استاندار گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با سرمایه گذاری هایی که مردم برای شکل گیری انقلاب کرده اند که بزرگترین آنها، جان بهترین عزیزان شان بوده، چنین مناصب و جایگاه های خدمتی برای ما ایجاد شده است.
ملانوری متذکر شد:قدرشناسی و شکرگذاری این نعمت، این است که بتوانیم در قالب مدیریت صحیح و با برنامه ریزی درست، از هدررفت منابع کشور جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم که برای داشته ها و منابع در اختیارمان ارزش افزوده ایجاد کنیم و زمینه بهره مندی از آنها را برای مردم فراهم نماییم.
استاندار با اشاره به این که از شعارهای بزرگ انقلاب، رفع محرومیت و استضعاف از گروه های مختلف است، خاطرنشان کرد: انقلاب شکل گرفته تا به واسطه نظام الهی و ارزشی که بر کشور حاکم می شود، مردم از حداقل امکانات بهره مند گردند.
ملانوری افزود: اگر در تحقق این هدف، به درجه مطلوب نرسیدیم به خاطر ضعف هایی است که ما در کارنامه خود داریم.
وی تأکید کرد: برخی کمبودها و نواقص به خاطر ورود نامطلوب و بی برنامه ما می باشد.
استاندار با تأکید بر این که تصاحب منصب ها، تنها به معنای گرفتن پست نیست، متذکر شد: ما باید به واسطه آن چه قبول کرده ایم، در محضر خدا پاسخگو باشیم.
ملانوری اظهار داشت: مسئولیت پذیری ما باید تا پای جان، وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: عدم مسئولیت پذیری ما، عواقبی همچون آسیب های اجتماعی، فقر، محرومیت و... را به همراه دارد که جبرانش سخت است.
استاندار درادامه به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: بر اساس این آیات، اگر قرار است جامعه ای تغییر کند و رو به پیشرفت باشد، راه آن است که مردم آن جامعه فعال شوند و خود باوری را در خویش تقویت نمایند.
ملانوری تصریح نمود: هدف و انگیزه ما از راه اندازی ستاد توسعه خاوران، همین تقویت خودباوری در مردم، برنامه ریزی درست و مدیریت صحیح کارهاست.
وی تأکید کرد: به عنوان نماینده دولت در استان و کسی که ایده شکل گیری ستاد را ارائه کرده، آرزویم این است که مردم، محور توسعه خراسان‌جنوبی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز