استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده ادامه حیات انقلاب

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹۴
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده ادامه حیات انقلاب
استاندار خراسان جنوبی گفت: مشارکت حداکثری و با شور و نشاط مردم در انتخابات ، تضمین کننده ادامه حیات انقلاب و پیشرفت کشور است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان خاطر نشان کرد: حضور و همراهی مردم در انتخابات، لبیک به امام راحل(ره) ، رهبر معظم انقلاب، شهدای گرانقدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی، انتخابات را راهکاری برای تحقق اصلی ترین شعار انقلاب عنوان کرد و گفت:مهمترین شعار نظام، دموکراسی و تأثیر گذاری رأی و نظر مردم در سرنوشت کشور است که از طریق انتخابات محقق می شود.
استاندار با اشاره به راه اندازی ستاد انتخابات در استان، تصریح نمود: از بیستم اسفند ماه، ثبت نام کاندیداها برای رقابت در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ شروع می شود.
ملانوری، انتخابات ریاست جمهوری را راهکار شکل گیری قوه مجریه خواند و گفت: در گرو فعالیت دولت و قوه مجریه، رشد و توسعه کشور رقم می خورد.
وی، قوه مجریه را بزرگترین قوه معرفی کرد و گفت: پیشرفت کشور در گرو استقرار دولت توانمند، متخصص، مقتدر و دانا می باشد.
استاندار با بیان این که در قالب انتخابات ریاست جمهوری، انتقال قدرت شکل می گیرد، گفت: مشارکت مردم به معنای پشتیبانی از نظام و انتخاب دولتی توانمند است.
ملانوری بر نقش تأثیرگذار متنفذین، صاحب‌نظران و بزرگان هر منطقه در مشارکت مردم و انتخاب اصلح تأکید کرد.
وی، در ادامه از شوراهای اسلامی به عنوان مجالس محلی یاد کرد که در سرنوشت مردم و اداره شهر و روستا نقش بسزایی دارند.
به گفته وی؛ شهرداران و دهیاران که توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین می شوند، در پیشرفت یک منطقه بسیار مؤثرند.
استاندار تأکید کرد: برای داشتن شهردار یا دهیاری متخصص، شورایی توانمند لازم است که این شورا با حضور نخبگان هر منطقه شکل می گیرد.
ملانوری افزود: برای تحقق این موضوع لازم است که فعال ترین و متعهدترین افراد، برای کاندیداتوری اقدام نمایند و به معرکه انتخابات بیایند.

 

نظر شما