استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

آزاد سازی ۱۸۶ میلیارد تومان از وثایق کارخانه سیمان باقران

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۶۸۰۵
آزاد سازی ۱۸۶ میلیارد تومان از وثایق کارخانه سیمان باقران
استاندار خراسان جنوبی از آزاد سازی ۱۸۶ میلیارد تومان از وثایق کارخانه سیمان باقران خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ آقای ملانوری استاندار در جریان بازدید از کارخانه سیمان باقران و حضور در مراسم افتتاح آسیاب شماره ۲ این مجموعه تولیدی، خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفت ۱۸۶ میلیارد تومان از وثایق کارخانه سیمان باقران آزاد شد که این اقدام به نوعی بازگشت سرمایه به خزانه این مجموعه است.
وی تأکید کرد : این رقم، معادل ۱۰ ماه تولید کارخانه می باشد.
استاندار، ضمن تشکر از مدیریت و سرمایه گذاران کارخانه که با فعالیت خود به تولید و اقتصاد استان کمک می کنند، گفت: اگر چه بانک ها هم به دنبال شود خود هستند اما در راستای صرفه و صلاح استان، کمک به تولید، اشتغالزایی و از همه مهمتر ایجاد انگیزه در سرمایه گذار بخش خصوصی، این وثایق آزاد شد.
ملانوری با اشاره به این که خیلی ها این کار را غیرممکن می دانستند، متذکر شد: با اراده، برنامه ریزی، همراهی، تلاش و ممارست توانستیم ناممکنی را ممکن سازیم.
وی از اقدام سرمایه گذاران برای راه اندازی آسیاب شماره ۲ گفت و تصریح نمود: این آسیاب با بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره برداری رسید و کمک قابل توجهی به تولید سیمان خواهد کرد.
به گفته وی؛ افزایش تولید فرآورده در این کارخانه به رونق اقتصادی استان و کشور کمک می کند.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش به سفر خود به شهرستان درمیان اشاره کرد و گفت: درمیان، شهرستانی است که به واسطه همجواری با مرز، ترکیب جمعیتی متشکل از اهل تسنن و تشیع، فعالیت های اقتصادی، تولید محصولات کشاورزی مثل زرشک و فرآورده های دامی و طیور، شرایط مطلوبی دارد.
ملانوری اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که با برنامه ریزی مناسب، زمینه فعال شدن ظرفیت های شهرستان را فراهم کنیم تا ضمن کمک به افزایش سطح درآمد مردم، مانع مهاجرت شده و به پایداری امنیت در منطقه کمک کنیم.
به گفته وی؛همراهی بخش خصوصی و متنفذین باعت می شود روز به روز بیشتر بر مشکلات فائق آییم و درمیان را به شهرستانی کاملاً برخوردار تبدیل کنیم.
وی درخصوص هدف از سفر به درمیان نیز گفت: تشکر از زحمات مدیران، دیدار با علما و نخبگان، رصد مسایل اجرایی، اطلاع از مشکلات موجود و برنامه ریزی برای رفع موانع حوزه اشتغال از اهداف این سفر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز