استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح ۸ پروژه در سطح استان همزمان با سراسر کشور

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵۳
افتتاح ۸ پروژه در سطح استان همزمان با سراسر کشور
۸ طرح ملی در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با اعلام این خبر در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت کشور خاطرنشان کرد: امروز و در ادامه برنامه های افتتاحیه طرح های ملی توسط رئیس جمهور، طرح های ملی وزارت کشور به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در این برنامه ۸ پروژه از شهرداری های طبس گلشن، قاین، بشرویه، نیمبلوک، سرایان و ارسک به بهره برداری رسید.
استاندار با اشاره به این که با بهره برداری از این طرح ها برای ۲۴۷ نفر اشتغال ایجاد شده، تصریح نمود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۸ طرح به میزان ۳۵۶ میلیارد ریال است.
ملانوری گفت: این طرح ها شامل افتتاح پارک بانوان و شبکه جداسازی آب فضای سبز در طبس گلشن، میدان نیروگاه و جاده سلامت در قاین بود.
وی ادامه داد: اجرای پروژه عملیات ساماندهی، بازسازی و تکمیل فاز یک پارک بهارستان در شهر بشرویه، فاز دوم پارک فرهنگ در شهر نیمبلوک، مجتمع تجاری شهر سرایان و پارک شهدای گمنام شهر ارسک از دیگر پروژه هایی بود که در این مراسم به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است: در پنجاه و چهارمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار "تدبیر و امید برای جهش تولید" که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار شد، پروژه‌های مدیریت شهری سازمان شهرداری ‌ها و دهیاری‌ های وزارت کشور در استان‌ها به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز