استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای مشورتی بانوان بیان کرد:

استفاده از ایده ها در تصمیمم سازی ها و برنامه ریزی ها

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۷۳۹۴
استفاده از ایده ها در تصمیمم سازی ها و برنامه ریزی ها
استاندار خراسان جنوبی گفت: غرض از تشکیل شورای مشورتی این است که از فکر نمایندگان بانوان استان در تصمیمم سازی ها و برنامه ریزی ها استفاده کنیم.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری در  نشست اعضای شورای مشورتی استاندار در حوزه بانوان، از فکر کردن و اندیشیدن، به عنوان بهترین راهکار برای توسعه نام برد. 

وی تأکید کرد: اگر ما تدبیر درستی داشته باشیم و دلسوزانه تلاش نماییم، با امکاناتی که در اختیار داریم ، توسعه و پیشرفت را به زودی خواهیم دید. 

استاندار به ظرفیت های فراوان خراسان جنوبی در زمینه های نیروی انسانی، گردشگری، معدن، صنعت، مرز، کشاورزی و... اشاره کرد و گفت:  استانی با ۱۵۱ هزار کیلومتر وسعت و این همه دارایی و ظرفیت، باید تلاش کند با استفاده از ایده ها و پیشنهادات خوب، خود را از محرومیت خارج کند.

ملانوری با اشاره به جایگاه نخبگان در پیشرفت و توسعه، خاطر نشان کرد: نخبگی منحصر به داشتن مدارک تحصیلی نیست بلکه نخبه، کسی است که فکر بلند داشته و کارهای توسعه ای انجام می دهد. 

وی تصریح نمود: افراد نخبه و صاحب فکر می توانند با ایده های خوب، جامعه را به سمت توسعه سوق دهند.

استاندار متذکر شد: ما زمانی موفق هستیم که ایده های خوبی بدهیم و با استفاده از آن ایده ها، در وقت کمتر و با صرف هزینه کمتر، زودتر به نتیجه برسیم. 

به گفته وی؛ ایده های خوب ما، به رفع مشکلات هم کمک می کند و سبب نشاط اجتماعی شده، از آسیب های اجتماعی فراوانی همچون سرقت، اعتیاد، طلاق و... جلوگیری می کند. 

ملانوری خاطرنشان کرد: اگر قرار است اتفاقی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و... بیفتد، پایه و اساس حرکت، خود مردم باید باشند. 

وی ادامه داد: در همین راستا ما به دنبال این هستیم که بخشی از مسایل اجرایی استان را به بخش خصوصی محول کنیم.

استاندار به بخش کوچکی از کارهایی که پیگیری شده اشاره کرد و اظهار داشت: با خیلی از حوزه ها همچون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و... برای اجرای برخی از طرح های اقتصادی به جمع بندی رسیدیم و نتایج این رایزنی ها به زودی رسانه ای می شود. 

ملانوری گفت: هدف از انجام همه این کارها، این است که از  ظرفیت مردم استان به خوبی استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز