در قالب طرح ویژه نوروزی:

بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی کهگیلویه انجام شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۷۴۷۶
بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی کهگیلویه انجام شد
رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه خبر داد وگفت:بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احمد حکیم رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در طرح بازرسی ویژه نوروزی از بازار که از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ بهمن فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد، بازرسان بصورت ویژه در دو شیف صبح و عصر بر صنوف نظارت داشته و با تخلفات بازار برخورد قاطع و بازدانده می‌کنند.

حکیم هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از گران فروشی و افزایش قیمت‌ها و همچنین تعادل بخشی به بازار در آستانه نوروز بیان کرد و افزود: از ابتدای شروع این طرح تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بازرسی ها ۶۴ واحد صنفی متخلف در بازار‌های هر سه شهرستان با ۹۴ نوع تخلف شناسایی و جریمه شدند.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنفی متخلف به ۳۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند ادامه داد: عمده تخلفات این واحد‌ها، گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالا، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا بوده است. 

رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه به طرح تنظیم بازار هم اشاره کرد و گفت: در این طرح که به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و همچنین تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم  از ابتدای دیماه آغاز شده، تا کنون ۱۵۰ تن روغن، ۷۴ تن شکر، ۹۱ تن برنج و ۳۴ تن قند تامین و در ۴۸  مرکز بین مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز