کمک ۳۲ میلیارد ریالی خیران حوزه سلامت برای پیشگیری از کرونا

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰۶
کمک ۳۲ میلیارد ریالی خیران حوزه سلامت برای پیشگیری از کرونا
خیران مجمع خیرین سلامت استان و مجامع شهرستان‌ها از ابتدای امسال تا کنون ۳۲ میلیارد ریال برای جلوگیری از شیوع کرونا کمک کردند.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی ، سید محمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک N۹۵، ماسک فیلتردار، گان، دستکش و موادضدعفونی، تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‌های وینتیلاتور، مانیتورینگ، تب سنج، پالس اکسی متر، ساکشن پرتابل، ترمومتر دیجیتال، اکسیژن ساز و سایر اقلام پزشکی، تجهیزات غیرپزشکی مانند دستگاه‌های سم پاش و ضدعفونی کننده، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و پویش کمک‌های مومنانه به افراد آسیب پذیر، بیماران صعب العلاج و بیماران سرطانی و ایجاد کارگاه‌های دوخت ماسک‌های سه لایه و لباس محافظ و ... است.

حسینی افزود: با توجه به پیک چهارم کرونا و گسترش ویروس کرونای انگلیسی، نیاز ما به مشارکت‌های خیرین و نیک اندیشان از هر زمانی بیشتر است و با توجه به نیاز قشر آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج و به ویژه بیماران سرطانی امیدواریم بتوانیم همانند گذشته در تأمین اقلام بهداشتی و غیر بهداشتی و همچنین تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی با کمک خیرین، سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان کماکان چشم انتظار دریافت کمک‌های خیرین و نیک اندیشان است گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۲۹۴۴۷ و شماره حساب ۵۶۶۶۶۶۷۴۸ نزد بانک کشاورزی و همچنین شماره حساب ۰۱۰۶۵۸۳۱۵۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۷۷۶ نزد بانک ملی برای کمک به بخش بهداشت و درمان استان در نظر گرفته شده و پذیرای کمک‌های مردمی است.

 

 

نظر شما