نماینده ولی فقیه استان مطرح کرد:

حجاب و عفاف به عنوان واجب شرعی و قانون باید در سطح جامعه اجرا شود/ باید آسیب شناسی و فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۸۴۷۱
حجاب و عفاف به عنوان واجب شرعی و قانون باید در سطح جامعه اجرا شود/ باید آسیب شناسی و فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان واجب شرعی و قانون باید در سطح جامعه اجرا شود، یادآور شد: باید آسیب شناسی و فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست جمعی از مدیران فرهنگی جهت هم اندیشی در زمینه عفاف و حجاب در سطح جامعه، اظهار کرد: انقلاب ما هویت دینی و اسلامی دارد که شاخصه های انقلاب، احیاء ارزش های دینی و اجرای این فرامین الهی در گستره جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ما رفته رفته رنگ ببازیم و منکرات برای ما عادی انگاری شود، آرام آرام شیطان انسان و جامعه را از مسیر حق جدا می کند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ما همیشه باید حساسیت لازم را پیرامون ارزش های دینی داشته باشیم و این دیدگاه در سطح حاکمیتی و عمومی باید وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: ما باید نسبت به حجاب به عنوان مسئله ای مهم و زیربنایی نگاه کنیم تا مانع از انجام ولنگاری اخلاقی و اجتماعی در جامعه شویم.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: جامعه ای که آلوده شد نمی تواند در مورد اخلاقیات، معنویات و ارزش های الهی تصمیم گیری درستی داشته باشد.

وی اظهار کرد: دشمنان بر روی محصولات و اقلام فرهنگی که معنویات و اخلاقیات مردم را هدف گرفته سرمایه گذاری می کنند که تفکر ضد ارزشی، ولنگاری و بی حجابی در جامعه را رواج دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر آسیب شناسی و فرهنگ سازی در مدارس و مهد کودک ها، گفت: باید علاوه بر تبلیغات مطلوب، در زمینه لباس مناسب اسلامی با همکاری صنف مربوطه و صنعت و معدن و تجارت هم اندیشی لازم صورت گیرد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر تبلیغات محیطی و رسانه ای با محتوای مناسب اسلامی، یادآور شد: تیم های گشت زنی به منظور انجام تذکر باید فعال باشند.

وی خواستار فعالیت پایگاه های مقاومت در مساجد و تشکیل گروه های مختلف در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: با توجه به ظرفیت های مساجد می توان تیم هایی تشکیل داد که در سطح خیابان های محلات و مناطق با هماهنگی با سپاه و نیروهای انتظامی به انجام گشت زنی بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز